سرباز سایبری

Cyber Soldier 313

سرباز سایبری

Cyber Soldier 313

سلام خوش آمدید

پیام‌رسان ایتا برنامه‌ای سریع، سبک و امن است که قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما می‌گذارد:

سرعت بالا

با این پیام رسان می‌توانید پیام‌ها و فایل‌های خود را در فرمت‌های مختلف با سرعت بالایی برای دیگران ارسال کنید. این نرم افزار سبک بوده و در دستگاه‌های ضعیف نیز عملکرد قابل قبولی دارد.

رابط کاربری آشنا

ایتا از طراحی ساده و آشنایی بهره برده ‌است که کار با آن، تجربه لذت بخشی را برای عموم مخاطبان فراهم می‌کند. 

مولتی‌پلت‌فرم

برنامه ایتا بصورت یکپارچه برای دستگاه‌های مختلف با سیستم عامل اندروید، ویندوز،‌ لینوکس و مک ارائه شده است. همچنین نسخه وب نیز به صورت ریسپانسیو و از طریق مرورگرهای مختلف قابل دسترسی است.

ساخت گروه و کانال

در پیام رسان ایتا می‌توانید با مخاطبان خود گفتگو کنید، عکس و فیلم‌های خود را به سرعت برای آ‌ن‌ها بفرستید، ویدئوهای خود را با کمترین حجم به فایل گیف تبدیل کنید و آن‌ها را در چت دو نفره یا گروه‌ها و کانال‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

فضای ابری نامحدود و همیشگی

ایتا فضای ابری نامحدودی را در اختیار شما می‌گذارد که در بستر آن می‌توانید هرگونه فایل‌ را در آن ذخیره کنید یا برای مخاطبان خود ارسال نمائید.
 دانلود ایتا با لینک مستقیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرباز سایبری

شهید همت: ما در قبال تمام کسانی که راه کج میروند مسئولیم، حق نداریم با آنها برخورد تند کنیم. از کجا معلوم که ما در انحراف این ها نقش نداشته باشیم؟