سرباز سایبری

Cyber Soldier 313

سرباز سایبری

Cyber Soldier 313

سلام خوش آمدید

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

گفت ⬅️ خالی کردن فضای تلگرام توسط تولیدکنندگان محتوای داخلی و بخصوص صاحبان محتوای ارزشی موجب سوءاستفاده بیشتر بدخواهان کشور می‌شود...گفتم ➡️ بهتر است به چند نکته اشاره کنیم:

1وقتی رسول خدا (ص) فرمان هجرت از مکه به مدینه را دادند، همین سؤال آن‌جا نیز مطرح بود، که مگر با خالی کردن مکه موجب تسلط کفار بر مکه و در نتیجه باعث از دست دادن مردم حاضر در آنجا نمی‌شویم؟ امّا حضرت ترک کلی مکّه را به بازی کردن در زمین دشمن و زیر قدرت فائقهٔ او ترجیح دادند و به همهٔ پیروان‌شان هم امر کردند که مکّه را ترک کنند و در این راه صبر و استقامت داشته باشند تا در مرور زمان چیزی بهتر را بدست بیاورند، که همان قدرت مستقل در مقابل قطب مکّه بود... در نهایت این مرکز قدرتمند نو پا، توانست دل‌های اهالی مکّه را هم به خود جذب کند.2⃣ تا وقتی در زمین دشمن و زیر قدرت فائقه او بازی کنیم، علاج حقیقی نکرده‌ایم و هر روز یک مشکل تازه خواهیم داشت؛ همان‌طور که الان می‌بینیم هر روز یک شایعه و یک هجمه به سمت دین، فرهنگ و امنیت توسط دشمنان ساماندهی می‌شود و عملاً کار خاصی از دوستان بر نمی‌آید. پس داشتن یک پایگاه مستقل در مقابل کسانی که می‌خواهند به نظام ضربه بزنند، یک واجب عقلی است؛ ولی این راه، سختیِ بسیار دارد که باید صبر و استقامت داشته باشیم و بی‌وقفه تلاش کنیم.

3⃣ کانال منتسب به سایت دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری، در زمان خروج‌ش از تله‌گرام می‌نویسد: خارج می‌شویم! پیش از فیلترینگ... یعنی فیلتر باشد یا نباشد، خارج می‌شویم... که این موضوع می‌تواند تأیید کنندهٔ دو تحلیل فوق باشد.4⃣ وقتی کسانی که اهمیّت این جابه‌جایی را باور کردند، دیگر در تلگرام نباشند، آشنایان و دوستان هم مجبور می‌شوند به خاطر ارتباط با آن‌ها حداقل داخلی‌ها را نیز نصب کنند.5⃣ از طرفی وقتی یک کانال به فکر این‌که به اصطلاح روشنگری ‌کند در تلگرام بماند، مردم پیش خود می‌گویند چرا باید هزینهٔ جابه‌جایی را بدهند وقتی هر کانالی که بخواهند روی تلگرام هم موجود است؟6⃣ مطلب دیگر این‌که وقتی قشر دغدغه‌مند و پاسخ‌گو به شبهات و غیره بر روی تلگرام باشند، دشمن به‌راحتی می‌تواند الگوهای رفتاری‌شان را در مواجهه با طیف مقابل بدست بیاورد به عبارتی با حضور هر دو طیف مخالف و موافق در تلگرام می‌توانند الگوی رفتاری جامعه را شبیه‌سازی کند و به‌راحتی نقاط چالش‌ساز و ضعف کشور را بدست آورد و برای ضربه‌زدن به کشور برنامه‌ریزی کند.7⃣ در جواب کسانی که معتقد به گفتمان‌سازی صحیح و اسلامی در زمین دشمن هستند، باید گفت: شما هر چقدر تلاش کنید، چون در زمین دشمن بازی می‌کنید، آن‌ها می‌توانند به‌راحتی شما را حذف کنند یا بدتر از آن، فعالیت شما را بی‌اثر یا کم‌اثر و خنثی کنند؛ مانند صفحات منتسب به سید حسن نصرالله در اینستاگرام و... لذا هرگاه ببیند اثرگذاری شما افزایش یافته، به‌راحتی می‌توانند زمین بازی شما را از بین ببرند؛ البته این تحلیل بر مبنای دستور  هجرت و فراهم شدن شرایط این هجرت می باشد، که به حمدلله الان با حضور موفق و رو به رشد پیام‌رسان‌های داخلی، این زمینه هم فراهم شده است. 9⃣ دوستانی هم هستند که می‌گویند هنوز شرایط این هجرت شکل نگرفته و مشکلات پیام‌رسان‌های داخلی اعم کُندی و غیره را بیان می‌کنند که در جواب این دوستان ارزشی باید گفت که مدینه هم در ابتدا ظرفیت و قابلیت هجرت و ایجاد حکومت اسلامی را به اندازه مکّه نداشت، ولی به‌جایی رسید که بعد از فتح مکه، پیامبر اسلام (ص) همچنان مدینه را برای اداره و مرکزیت حکومت اسلامی انتخاب نمودند... البته در حال حاضر پیام‌رسان‌های داخلی از رشد و توان‌مندی خوبی برخوردار شده‌اند و هر روز در حال افزایش توان‌مندی‌های خود هستند؛ به‌طوری که می‌توانند خدمات قابل رقابتی با تلگرام ارائه دهند.10 بعضی هم انتقاداتی نسبت به وجود چندین پیام‌رسان داخلی دارند که باعث سردرگمی می‌شود... به‌نظر می‌رسد نظام درست تصمیم گرفته و با معرفی چندین پیام‌رسان، اولاً از ایجاد رانت جلوگیری نموده و در ثانی با ایجاد رقابت بین پیام‌رسان‌ها، باعث تلاش آنها در جهت رشد و ارتقاء کیفیت خدمات را فراهم نموده است؛ این نکته را هم باید مدّنظر داشت که تحلیل‌ها بر این است که در نهایت بیشتر از دو یا حداکثر سه پیام‌رسان داخلی آن هم در سطح ملی باقی نمی‌ماند و دادن این حق انتخاب به مردم از هوشمندی بوده است و در ضمن وابستگی به یک پیام‌رسان واحد و گره زدن همهٔ کارهای جامعه و مردم به آن، تبعات سخت‌تری خواهد داشت. شاهد مثال اینکه زمانی که تلگرام در یک روز مختل می‌شد، کارهای روزمره مردم نیز مختل می‌شد.

  • ۲ نظر
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۳۱

 آیا تا بحال این سوال برایتان پیش آمده است که اگر #اینستاگرام، #توییتر و امثال آن صهیونیستی است، پس چرا کانال khamenei.ir در این شبکه ها حضور دارد؟

آیا حضور این کانال در #شبکه_های_صهیونیستی مورد تایید #امام_خامنه_ای یا دفتر امام خامنه ای است؟
آیا این کانال ارتباطی با #دفتر امام خامنه ای دارد؟

جواب این سوال را در سند زیر مشاهده نمایید
سوالی که مدیر بخش فقهی پایگاه دفتر #امام_خامنه_ای شخصا آنرا جواب داده اند.

  • ۰ نظر
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۱۲

❓ آیا تا بحال این سوال برایتان پیش آمده است که اگر #اینستاگرام، #توییتر و امثال آن صهیونیستی است، پس چرا کانال khamenei.ir در این شبکه ها حضور دارد؟

آیا حضور این کانال در #شبکه_های_صهیونیستی مورد تایید #امام_خامنه_ای یا دفتر امام خامنه ای است؟
آیا حضور آنها می تواند تاییدی برای حضور سایر مومنین محسوب شود؟
آیا این کانال ارتباطی با #دفتر امام خامنه ای دارد؟

🔹 همیشه در جواب این سوالات، مواردی را خدمت دوستان خود عرض می کردم. مثلا یکی از جواب هایی که در جواب برخی از سوالات بالا عرض می شد این بود که:

🔻 همیشه فتوای مرجع تقلید اعلم حجت و لازم به عمل کردن است.
🔻در مورد حجت بودن فعل یعنی کار و عمل خود مرجع تقلید نیز بحث هایی وجود دارد و ممکن است برخی بگویند: فعل و کار مرجع تقلید هم در عبادات و برخی موارد دیگر حجت است.

🔶 اما هیچ امام یا مرجع تقلیدی از صدر اسلام تا بحال و از جمله امام خامنه ای نگفته است که فعل و کار اطرافیان یک امام یا مرجع تقلید، حجت است. چنانکه برخی از اطرافیان حضرت امام (ره) در زمان حیات خود امام خمینی (ره)، اقداماتی را انجام می دادند که مورد رضایت امام نبود و بنا به مصالحی حضرت امام (ره) علنی با برخی از آنها برخورد نمی کردند.

🔹در زمان زعامت امام خامنه ای (حفظه الله) نیز، #اولا خود ایشان در موارد مکرری فرموده اند که اطرافیان بنده و منسوبان به بنده مصون از خطا نیستند و قابل نقد و انتقاد می باشند. #ثانیا: اخیرا برخی از اعضای نزدیک و منتسب به امام خامنه ای، در مواردی  مواضعی را گرفته اند که با فرمایشات امام خامنه ای تعارض فراوانی داشته است. یکی از این موارد، مواضع یکی از منتسبین به دفتر امام خامنه ای در قضایای اخیر FATF بود که مورد تعجب نماینده استان #قم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
🔸بنابراین، هیچ کسی تا بحال نگفته است که کار و فعل اطرافیان یک مرجع تقلید و حتی اطرافیان امام جامعه می تواند حجت باشد. چنانکه در زمان #رسول_گرامی_اسلام و نیز در زمان برخی از #ائمه_اطهار چنین اتفاقاتی افتاد و برخی از اطرافیان بسیار نزدیک به معصومین، مواضعی بر خلاف امام جامعه خود گرفتند. (این استدلال توضیحات بیشتری هم دارد که فعلا جهت طولانی نشدن به همین مقدار بسنده می کنیم.

  • ۰ نظر
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۳۶

ببینید مهمترین مسئله در خصوص فضای مجازی از نظر رهبری چیست و مطالبه ایشان از مسئولین در این زمینه چه میباشد؟

طبق فرمایشات رهبری باید مطالبه ی ما هم از مسئولین در زمینه فضای مجازی راه اندازی شبکه ملی اطلاعات باشد

  • ۰ نظر
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۰۶

روشی ساده برای جلوگیری از ویروسی شدن فلش بدون آنتی ویروس


جلوگیری از ویروسی شدن فلش بدون آنتی ویروس


1. ابتدا فلش را بصورت NTFS فرمت کنید.
2. داخل فلش فرمت شده بروید و یک پوشه با هر نامی که خواستید بسازید.
3. وارد Properties  پوشه ساخته شده رفته و Security Tab را انتخاب کنید.
4. وارد بخش Advanced  شده٬ در پنجره باز شده Change Permissions را انتخاب می کنیم.

  • ۰ نظر
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۳۸
سرباز سایبری

شهید همت: ما در قبال تمام کسانی که راه کج میروند مسئولیم، حق نداریم با آنها برخورد تند کنیم. از کجا معلوم که ما در انحراف این ها نقش نداشته باشیم؟