سرباز سایبری

Cyber Soldier 313

سرباز سایبری

Cyber Soldier 313

سلام خوش آمدید

ده ها تن از مسلمانان و فعالان گروه های مدنی مدافع مردم فلسطین، عصر شنبه و در آستانه شصت و نهمین سالگرد روز «نکبت» ضمن تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، سیاست های نژادپرستانه و ضدانسانی این رژیم جعلی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، این تجمع اعتراضی از سوی «مجمع فلسطینیان در بریتانیا» و با حمایت «کارزار همبستگی با فلسطین»، «دوستان الاقصی»، «انجمن مسلمانان بریتانیا» و شمار دیگری از گروه های مدنی طرفدار فلسطین برگزار شد.
شرکت کنندگان در این حرکت اعتراضی پرچم های فلسطین و پلاکاردهای متعدد ضداسراییلی در دست داشتند که بر روی برخی از آنها نوشته شده بود: «اسراییل نژادپرست است»، «پاکسازی قومی و مذهبی را در سرزمین های اشغالی متوقف کنید»، «فلسطین را آزاد کنید» و «صهیونیسم هیچ نسبتی با دین یهود ندارد»
آنها همچنین با سر دادن شعارهایی همچون ما همه فلسطینی هستیم، اسراییل تروریست است، اسراییل عامل نکبت و فاجعه در منطقه است، پاکسازی نژادی در فلسطین را متوقف کنید، ما خواستار اجرای عدالت در مورد مردم فلسطین هستیم، خواستار توقف جنایت ها و ادامه اشغالگری ها از سوی رژیم صهیونیستی شدند.
در این حرکت اعتراضی شماری از رهبران تشکل های صنفی، دانشجویی و فعالان ضدجنگ سخنرانی کردند.
سخنرانان با محکوم کردن سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی، تاکید کردند که نکبت و فجایع ناشی از تاسیس اسراییل همچنان در فلسطین و کل منطقه خاورمیانه ادامه دارد.
«ادلیب زیاد» از مجمع فلسطینیان بریتانیا طی سخنانی در این تجمع به مصائب و سختی های مردم فلسطین طی 7 دهه گذشته اشاره کرد و بیان داشت: 69 سال از زخم نکبت خون می ریزد و هنوز فلسطین در اشغال دولت جعلی اسرائیل است. 69 سال است که دولت انگلیس نمی خواهد بابت حمایت از رژیم اسرائیل که مسئول جنایت و آوارگی مردم فلسطین است عذرخواهی کند.
وی افزود: 69 سال از عدم پایبندی رژیم اسرائیل به قوانین بین المللی می گذرد و هزاران فلسطینی در دنیا آواره هستند.
این فعال مدنی تصریح کرد جامعه جهانی وظیفه دارد تا در راستای احقاق حقوق فلسطینیان ار رژیم صهیونیستی حساب بکشد. 
'کریس نتس' از کارزار همبستگی با فلسطین نیز طی سخنانی بیان داشت: آنچه رژیم اسرائیل صورت می دهد نقض قوانین بین المللی و جنایت علیه بشریت است؛ ما بایستی تلاش کنیم تا این گفتمان به گوش سازمان ها و نهاد های بین المللی برسد.
دکتر معین، استاد فلسطینی تبار دانشگاه لندن در گفت و گو با ایرنا گفت: ما امروز درمقابل سفارت اسراییل تجمع کردیم تا نشان دهیم که در شصت و نهمین سالگرد روز نکبت در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده ایم. 
وی افزود: متاسفانه موضع دولت انگلیس درحمایت از رژیم صهیونیستی شرم آور بوده است؛ ما انتظار داریم که آنها بابت بیانیه بالفور که منجر به آوارگی میلیون ها فلسطینی شده است عذرخواهی کنند، این درحالی است که آنها با افتخار از این بیانیه یاد می کنند. 
این استاد فلسطینی اضافه کرد: ما تلاش کردیم تا از مراسم جشن یکصدمین سالگرد بیانیه بافور که قرار است در لندن برگزار شود، جلوگیری کنیم. شرم آور است که دولت انگلیس از مقامات اسراییلی برای برگزاری این مراسم دعوت به عمل آورده است. اگر آنها نمی خواهند عذرخواهی کنند دست کم نبایستی علنا حمایتشان را از رژیم جنایتکار اسراییل اعلام کنند؛ لذا ما آمده ایم تا واقعیت های صحنه در فلسطین و جنایت هایی که صهیونیسم صورت می دهد را به افکار عمومی نشان دهیم.
شنبه هفته گذشته نیز تجمع اعتراضی در حمایت از اسرای فلسطینی در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در لندن برگزار شد.
شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی، ضمن سر دادن شعار های آزادی فلسطین و مرگ بر اسراییل، خواهان آزای سرزمین های اشغالی و بازگشت ملت فلسطین به موطنشان شدند.
دولت استعماری انگلیس در اوایل قرن بیستم میلادی نقش اصلی را در هدایت توطئه ها برای تاسیس رژیم جعلی اسراییل در سرزمین فلسطین، ایفا کرد. 
روز نکبت' سالگرد اشغال اراضی فلسطین و آواره شدن صدها هزار فلسطینی، توسط باندهای صهیونیستی است که در پانزدهم ماه ‘می ‘ سال 1948 میلادی روی داد.
این روز یادآور مصیبتی است که در سال 1948 میلادی (1327 خورشیدی) بر فلسطین رفت و هنوز دامن گیر بیش از 12 میلیون فلسطینی در سراسر دنیا است.
15 'می' 2017 میلادی همچنین پنجاهمین سالگرد اشغال کرانه باختری رود اردن و غزه توسط رژیم صهیونیستی است.
مردم فلسطین و حامیان آنان در سراسر جهان همه ساله با فرا رسیدن 15 ماه «می» که به خاطر سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی به عنوان «روز نکبت» نامگذاری شده است، ویژه برنامه هایی را برگزار می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرباز سایبری

شهید همت: ما در قبال تمام کسانی که راه کج میروند مسئولیم، حق نداریم با آنها برخورد تند کنیم. از کجا معلوم که ما در انحراف این ها نقش نداشته باشیم؟