تلگرام صهیونیستی؛ متخاصم ترین دشمن ایرانی ها!!!

تلگرام صهیونیستی؛ متخاصم ترین دشمن ایرانی ها!!!

 

تَاللَّهِ لَتُسْأَلُنَّ عَمَّا کُنْتُمْ تَفْتَرُونَ ﴿۵۶﴾ به خدا سوگند که از آنچه به دروغ برمى‏ بافتید حتما سؤال خواهید شد(آیه شریفه 56 سوره مبارکه نحل)

منتها از این [نفوذ موردی] خطرناک‌تر، نفوذ جریانی است. نفوذ جریانی، یعنی شبکه‌سازی در داخل ملّت؛ به‌وسیله‌ی پول که نقش پول و نقش امور اقتصادی اینجا روشن میشود. عمده‌ترین وسیله دو چیز [است‌]؛ یکی پول، یکی هم جاذبه‌های جنسی. افراد را جذب کنند، دور هم جمع کنند؛ یک هدف جعلی و دروغین مطرح کنند و افراد مؤثّر را، افرادی که میتوانند در جامعه اثرگذار باشند، بکشانند به آن سمت مورد نظر خودشان. آن سمت مورد نظر چیست؟ آن عبارت است از تغییر باورها، تغییر آرمانها، تغییر نگاه‌ها، تغییر سبک زندگی؛ کاری کنند که این شخصی که مورد نفوذ قرار گرفته است، تحت تأثیر نفوذ قرار گرفته، همان چیزی را فکر کند که آن آمریکایی فکر میکند؛ یعنی کاری کنند که شما همان‌جوری نگاه کنی به مسئله که یک آمریکایی نگاه میکند -البتّه یک سیاستمدار آمریکایی، به مردم آمریکا کاری ندارد- همان‌جوری تشخیص بدهی که آن مأمور عالی‌رتبه‌ی سیا تشخیص میدهد؛ در نتیجه همان چیزی را بخواهی که او میخواهد. بنابراین خیال او آسوده است؛ بدون اینکه لازم باشد خودش را به خطر بیندازد و وارد عرصه بشود، شما برای او داری کار میکنی؛ هدف این است، هدف نفوذ این است؛ نفوذ جریانی، نفوذ شبکه‌ای، نفوذ گسترده؛ نه موردی. اگر این نفوذ نسبت به اشخاصی انجام بگیرد که اینها در سرنوشت کشور، سیاست کشور، آینده‌ی کشور تأثیری دارند، شما ببینید چه اتّفاقی می‌افتد؟ آرمانها تغییر پیدا خواهند کرد، ارزشها تغییر پیدا خواهد کرد، خواستها تغییر پیدا خواهد کرد، باورها تغییر پیدا خواهد کرد.(ولی امر مسلمین و مستضعفین جهان حضرت امام خامنه ای)

باید دانست آنچه امروز گریبان نهادها و برخی تصمیم سازان و تصمیم گیران حاکمیتی را گرفته است تاثیر نفوذ جریانی و بمب شیمیایی است که متاسفانه اینان را مبتلاء به حق چند بینی یا باطل را حق بینی نموده است!!!

حقیر سابقاً در مقاله ای با عنوان "دروغی به اسم تلگرام روسی " آنچه برخی جاهلان و عده ای از خائنان داخلی بدنبال تحمیق آن به مردم بوده اند را ماهیت سنجی کرده و اسنادی مستدل و غیرقابل خدشه را به محضر مخاطبین حق جو و حق طلب ارائه و آنان را با واقعیت صهیونیستی بودن جنگ افزار اینترنتی تلگرام آگاهی داده بودم.اما گویا تریبون داران غش کرده به دامان صهیونیسم جهانی و سینه چاکان دلبسته ی صلیبیان پنهانی در ظاهری شبیه به مومنی ایرانی، این بار نیز در تلاشی مجددند تا دروغی بزرگ را به خورد مخاطبین خود دهند.

 

برخی سایت های خبری که خود مدعی آنند که در امور سایبری تبحر دارند. به مثال افسری عالی رتبه در سازمان جاسوسی-تروریستی سیا عمل نموده و همت به سعی در تطهیر تلگرام صهیونیستی گمارده و محتوایی خلاف حقیقت با تیترهایی آکنده به سم دروغ را نشر و اشاعه میدهند.

بنده جهت آشنایی با ماهیت جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی تلگرام اهل تحقیق را به مقالاتی که حقیر در سابق امر نگاشته ام دعوت می نمایم اما...

اما صرفاً جهت آنکه عقلاء را با دروغی بس بزرگ که عده ای به دلایلی مشخص در حال بیان آن هستند مطلع نمایم سندی کاملاً واضح و مبرهن از سایت رسمی این ابرجاسوسکده همیشه همراه صهیونیستی را به حضور تقدیم میکنم باشد که دروغگویان رسواتر شوند إن شاء الله.

 

آنچه مهم می نماید این است که قائلین به روسی بودن تلگرام صهیونیستی حتی بدیهیات را نیز نادیده گرفته و چنان به نشر اکاذیب مشغولند که گویا شعور مخاطبین خود را نیز در نظر نمی گیرند.

اما آنچه باعث گردیده بنده این به اصطلاح پیام رسان صهیونیستی را خطرناکترین جنگ افزار اینترنتی موجود بدانم نکته ای بسیار جالب است که صاحبان آن بدان اشاره نموده اند!!!با دقت در کلمه Telegram HQ و دانستن این نکته ی ظریف رازی دیگری از پشت پرده ی مخوف این جنگنده بمب افکن مخفی کار روشن میگردد. HQ مخفف headquarters بوده که به معنای مرکز فرماندهی است!!!آری دشمنان حق و حقیقت این چنین به میدان مقاتله آمده اند اما صد افسوس...

همانطور که در بالا نیز بدان اشاره نمودم جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ماهیت این جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی اعم از پشتیبانان مالی، محل دقیق سرور و دیتاسنتر و حتی شخصیت و اعتقادات مدیران آن میتوانید با جستجو در سایت اطلاع رسانی دانا و وبلاگ جبهه اقدام به آنچه لازم است دست پیدا نمائید.

جالب آنکه کلمه "صمیمی ترین دوست ایرانی ها" خود یک توهین به هر فرد متدین(هر یک از ادیان الهی) ایرانی است، زیرا مدیر داخلی این بدافزار جاسوسی(تلگرام-Telegram) خود از اعضای اصلی یک فرقه ضد دینی-الهی به نام Flying Spaghetti Monster(FSM) می باشد که اسناد آن در مقاله یاد شده(دروغی به اسم تلگرام روسی) بصورت جامع و کامل آمده است.

لذا "صمیمی ترین دوست ایرانی ها" دانستن جدیدترین ابزار جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا که توسط صهیونیست های حرام زاده و جنایتکار و ضدبشریت و ادیان الهی اداره می شود توهینی به همه ی ایرانیان و دینداران است.

این اولین بار نبوده و آخرین بار نیز نخواهد بود که حتی رسانه های در ظاهر انقلابی بنا به دلایلی بسیار شرم آور دست به چنین اقدامات سخیف می زنند. و کار تنها به اینجا نیز ختم نگشته و شوم بختانه حزب اللهی نماهای مدعی افسری جنگ نرم حتی برای توجیه حضور و فعالیت خود(همان تقویت دشمنان اسلام و مسملین) در زمین طراحی شده توسط دشمن و تکمیل پازل جبهه باطل دست به دروغ بستن و تهمت به ولی امر مسلمین و مستضعفین جهان زده اند.و این جز آنکه نتیجه ی نفوذ موردی و جریانی(شبکه ای) سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی باشد چیزی دیگر نیست.

زمانی که افرادی که خویش را مذهبی، انقلابی و ولایی دانسته اما در پرتوی دلبستگی های مادی و لذت های زودگذر دنیوی دست به چنین اقدامات پلید و کثیفی می زنند باید به این مهم یقین حاصل کرد که جبهه ی خودی توسط دشمن مسموم گشته و اهل نومن ببعض و نکفر ببعض ها تفکر حاکمی گشته اند که شرک، کفر و نفاق را در نوردیده و به التقاط رسیده اند و چه خطری بالاتر از التقاط...

سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

سرباز سایبری

شهید همت: ما در قبال تمام کسانی که راه کج میروند مسئولیم، حق نداریم با آنها برخورد تند کنیم. از کجا معلوم که ما در انحراف این ها نقش نداشته باشیم؟

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها
بایگانی