سرباز سایبری

Cyber Soldier 313

سرباز سایبری

Cyber Soldier 313

سلام خوش آمدید

دانلود آخرین نسخه شبکه اجتماعی سلام با لینک مستقیم

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳ ق.ظ

با رشد چشمگیر بر بستر اینترنت واستفاده وسیع از تلفن های هوشمند اپلیکیشن های متنوعی در این زمینه تولید شده اند که بدون تردید با نمونه های معروف ان اشنایی دارید البته کارایی هر یک از برنامه های مذکور متفات بوده اما در نهایت وظیفه همه انها ایجاد ارتباط بین مخاطبان به صورت پیام یا صوت یا ویدیو میباشد
در ادامه قصد معرفی نرم افزار پیام رسان salam را برای شما کاربران و همراهان داریم. برنامه اندرویدی که توسط گرو هی از برنامه نویسان ایرانی تولید شده است و با پشتیبانی از سرورهای قدرتمند خود امکان رقابت با نمونه های مشابه خارجی همچون وایبر, واتس اپ و حتی اینستاگرام و... را دارا میباشد.

سلام یک برنامه ارتباطی امن برای گوشی های هوشمند شماست.استفاده از سلام ساده بوده وطراحی ان با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است.پیام رسان سلام همچنین دارای بخش های مختلف گفتگوی خصوصی،چت گروهی،اشتراک گذاری تصاویر ،امکان کمپین سازی وهشتک گذاری،جستوجو در بین کاربران و تگ ها و دها قابلیت دیگر را دارد و به زودی نسخه رایانه ای آن نیز عرضه خواهد شد.

 

 

حجم نرم افزار : 11.9MB 

 

دانلود با لینک مستقیم: salam28.apk

آدرس سایت نرم افزار: salamup.ir

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرباز سایبری

شهید همت: ما در قبال تمام کسانی که راه کج میروند مسئولیم، حق نداریم با آنها برخورد تند کنیم. از کجا معلوم که ما در انحراف این ها نقش نداشته باشیم؟